نتیجه بازی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94

دانلود گل های بازی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94

استقلال , بازی استقلال , استقلال ذوب اهن , بازی امروز استقلال ذوب اهن , فیلم خلاصه بازی استقلال ذوب اهن , استقلال ذوب اهن 23 مرداد 94 , استقلال ذوب اهن 94/5/23

بازی استقلال و بازی استقلال ذوب اهن و نتیجه بازی امروز استقلال و فیلم بازی استقلال ذوب اهن و پخش مستقیم بازی استقلال ذوب اهن و فیلم خلاصه استقلال ذوب اهن

حواشی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94

ترکیب استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94

خلاصه بازی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94

نتیجه بازی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94+گل ها




ه گزارش "ورزش سه"، آبی های تهرانی که در 2 بازی اول خود نمایش خوبی داشته اند، حالا فردا برابر ذوب آهن باید نشان بدهند که برابر تیم های قدرتمند هم توان بردن را دارند. از طرفی بازی با ذوب آهن اولین محک جدی شاگردان پرویز مظلومی است و به قول خیلی از پیشکسوتان استقلال فردا روزی است که مشخص می شود آیا می توان به حضور این تیم در جمع مدعیان امیدوار بود یا نه.

ذوب آهن هم که دوهفته کابوس وار را در لیگ پانزدهم پشت سرگذاشته است و یحیی گل محمدی و شاگردانش بهترین فرصت را در اختیار دارند که با پیروزی برابر استقلال دوباره به جمع مدعیان لیگ اضافه بشوند.

نیمکت

مظلومی و یک استقلال متفاوت
آمدن پرویز مظلومی به استقلال انتقادهای زیادی را به همراه داشت اما او خیلی زود ثابت کرد که هنوز هم می تواند مربی تاثیرگذاری حدقل برای استقلال باشد. مظلومی در همان ابتدای حضورش در استقلال گفت که استقلال او 10 سال روبه جلو می رود و حالا هم حداقل در این 2 هفته می شود اثراتی از پیشرفت را در این تیم مشاهده کرد.

گل محمدی عصبانی
ورژن جدید یحیی گل محمدی در لیگ پانزدهم به شدت با لیگ چهاردهم فرق دارد. او که در 2 هفته اول نتوانسته نتیجه بگیرد، حالا حمله های تندی نسبت به داوری انجام داده است تا جایی که حتی پایش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم باز شده است. او که همیشه مربی آرامی بوده است، حالا کاملا از اتفاق هایی که در اطرافش عصبانی به نظر می رسد و این را می توان بزرگترین وجه تمایز او بین امسال و سال گذاشته دانست.

آمار
1 – استقلال در فصل گذشته هرگز نتوانست ذوب آن یحیی گل محمدی را شکست بدهد و حالا پرویز مظلومی تلاش می کند اولین شکست را به این تیم تحمیل کند.

2 – از بین بازیکنان فعلی ذوب آن مهدی رجب زاده و مسعود حسن زاده بازیکنانی هستند که تا حالا سابقه 2 بار گلزنی به استقلال را دارند.

3 – یحیی گل محمدید در دوران سرمربیگری خود تا حالا هرگز تجربه 2 باخت پشت سرهم را نداشته است ولی این فصل این اتفاق برایش افتاده است.

4 – در قهرمانی استقلال در لیگ هشتم ذوب آهن نقش اساسی داشته است. ذوبی ها نیاز به یک مساوی برای قهرمانی داشتند اما شکست سنگین 4 بر یک آنها برابر فولاد باعث شد تا استقلال با تک گل فابیو جانواریو برابر پیام مشهد به پیروزی برسد و دومین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

5 – ذوب آهن در لیگ چهارم بهترین نتایج خود برابر استقلال را در تاریخ لیگ برتر رقم زد. این تیم در 2 بازی رفت و برگشت با نتایج 3 بر یک و 3 بر صفر استقلال را شکست دادند.

چهره ویژه:
چهره ویژه بازی فردای استقلال- ذوب آهن بی تردید مسعود حسن زاده است، بازیکنی که سابقه حضور در تیم های رده پایه استقلال را داشته است و حالا باید روبروی تیم محبوبش قرار بگیرد. حسن زاده در فصل نقل و انتقالات به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت اما مسوولان باشگاه ذوب آهن با جدایی اش مخالفت کردند.

بیلان:
در بازی های 2 تیم استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر همه چیز مساوی است. دو تیم تا حالا 28 بار با هم بازی کرده اند که 9 بار ذوب آهن پیروز شده است، 9 بار استقلال برده و 10 بازی دو تیم هم مساوی شده است. در بازی فردا هر تیمی که بتواند برنده شود می تواند آمار بازی های 2 تیم را از حالت تعادل خارج کند و از این حیث هم می تواند بر حساسیت های این بازی اضافه کند.

شرایط
شرایط استقلال و ذوب آهن پیش از بازی فردا زمین تا آسمان با هم فرق دارد. استقلال با 2 پیروزی و البته ارائه بازی های زیبا توانسته با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد اما از آن طرف ذوب آهن هر دو بازی اول خود را برابر ملوان و سپاهان واگذار کرده است. یحیی گل محمدی برای خارج کردن تیمش از بحران نیاز دارد هرطور که شده استقلال را شکست بدهد.

ترکیب احتمالی

استقلال
مهدی رحمتی، میثم مجیدی، امین حاج محمدی، هرائر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، محسن کریمی، خسرو حیدری، آرش برهانی

ذوب آهن
رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، حجت حق وردی، مهرداد قنبری، علی همام، قاسم حدادی فر، اکبر صادقی، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مهدی جب زاده، کاوه رضایی