تصادف وحشتناک پورشه و وانت پیکان

صادف پورشه و وانت پیکان در‌ جاده قوچک

عکس های تصادف پورشه و وانت پیکان

فیلم تصادف وحشتناک پورشه و وانت پیکان

عکس های تصادف پورشه و وانت پیکان 17 مرداد 94

تصادف وحشتناک پورشه و وانت پیکان



تصادف پورشه و وانت پیکان در‌ جاده قوچک شبی خونین را در این محور رقم زد که در نهایت با تلاش نجاتگران و امدادگران شمیرانات با وجود ۸ کشته و مجروح، مادر بارداری که مصدوم شده بود، نجات یافت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از تسنیم، در ساعت 2:15 هکر نست طی اعلام گزارش مردمی مبنی بر تصادف پورشه و وانت پیکان در محور قوچک بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات قوچک به محل حادثه اعزام شدند. گزارش اولیه مردمی حکایت از حادثه ای دلخراش داشت که مشاهدات و ارزیابی اولیه نجاتگران هلال احمر شمیرانات آن را تایید کرد.


در این حادثه که 8 کشته و مجروح در برداشت نجاتگران توانستند با تریاژ دقیق مصدومین را برای اعزام به بیمارستان آماده سازی کنند. به علت تعداد بالای مصدومین تعدادی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.


نجاتگران در حین ارزیابی با مصدوم خانم باردار مواجه شدند که حال وی مساعد نبود و دارای شکستگی‌های متعدد از ناحیه سر دست و پاها بود و احتمال آسیب به جنین وجود داشت.


نجاتگران با اقدام به موقع٬ وی را به بیمارستان امام حسین (ع) اعزام کردند که پس از معاینات تخصصی پزشکان از سلامت مادر و جنین خبر دادند که موجب خوشحالی نجاتگران پس از عملیاتی طاقت فرسا شد.