نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 94

آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 94

نتایج آزمون استخدامي متمركز دستگاه های اجرائی کشور تیر 94

استخدام متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور 94 +پذیرفته شدگان


آزمون استخدامی , آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی , پذیرفته شدگان استخدامی دستگاههای اجرایی , آزمون استخدامی 94

نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 94

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور گفت: پیرو اطلاعیه مورخ 15 تیرماه سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع آن دسته از داوطلبان که موفق به کسب حد نصاب آزمون استخدامی مشترک فراگیر 94 دستگاه های اجرایی کشور شده اند می رساند که رتبه بندی آنان بر اساس نتایج حاصل از نمرات عمومی و اختصاصی، سابقه خدمت، بومی شهر یا استان و اولویت های قانونی (ایثارگران و معلولین) و سایر شرایط مندرج در دفترچه صورت گرفته و کارنامه داوطلبان آزمون از فردا پنج شنبه 15 مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.


وی افزود: داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف چند برابر ظرفیت پذیرش قرار گرفته لازم است بر اساس اطلاعیه مربوط که همراه اسامی معرفی شدگان روی سایت قرار می گیرد، برای تحویل مدارک اعلام شده جهت انجام مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش به دستگاه های ذیربط مراجعه نمایند.


حسین توکلی تاکید کرد: عدم مراجعه برای تحویل مدارک یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی می شود.


توکلی در پایان در مورد آمار داوطلبان توضیح داد: در اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر 94 دستگاه های اجرایی کشور 193 هزار و 468 داوطلب ثبت نام کردند که 21 هزار و 219 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.


وی در پایان در مورد ظرفیت پذیرش نیز اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون 7448 نفر است.