close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...

    مرکز عکس | خبر جالب | دانلود آهنگ | حوادث

    مرکز عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

    طبق آمار گمرک میزان واردات و صادرات ایران و عربستان در سال گذشته روبه کاهش بوده است. کالاهای عربستانی رایج در ایران با درصد تقاضای نزولی پیش رفته است.

    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید

    براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال 94 صادرات ایران به عربستان حدود 113 میلیون دلار و واردات از این کشور تنها 33 میلیون دلار بوده است.
    بعد از اعدام آیت الله «شیخ نمر باقر النمر» به دست نیروهای آل سعود بغض چندساله ایرانیان نسبت به جنایات آل سعود بالاخره ترکید تا روابط این دو کشور با چالش جدی تری روبرو شود.
    پیش قدم شدن سعودی ها در قطع روابط تجاری و بین المللی با ایران به بهانه اتفاقات اخیر، واکنش هم پیمانان منطقه ای اش از جمله بحرین، امارات و برخی کشورهای آفریقایی از جمله جیبوتی را به همراه داشت تا آنها نیز خدمتشان به آل سعود را اثبات کنند. قطع روابط تجاری ایران و عربستان و همچنین کاهش روابط ایران و امارات و همچنین واکنش های اردوغان رئیس جمهور ترکیه نسبت به وقایع اخیر باعث شد تا میان ایرانیان کمپینی برای تحریم سفر به ترکیه و امارات راه بیفتد. اما قطع روابط تجاری توسط رژیم آل سعود بهانه ای شد تا به آخرین لیست مبادلات تجاری بین ایران و عربستان نگاهی بیندازیم تا ببینیم این اقلام مبادلاتش شامل چه چیزهایی بوده و حجم این مبادلات تا چه میزان بوده است.
    براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده است و صادرات ایران به این کشور افزایش داشته است. در هفت ماهه اول سال 94 صادرات ایران به عربستان حدود 113 میلیون دلار و واردات از این کشور تنها 33 میلیون دلار بوده است.

    واردات ایران از عربستان
    یک نگاه کلی به اقلام مبادلاتی بین ایران و عربستان به خوبی نشان می دهد که اقلام وارداتی از این کشور بیشتر شامل کالاهای صنعتی و غیر ضروری است و می توان با مشابهات داخلی آنها را جایگزین کرد. اما این اقلام شامل چه کالاهایی هستند:
    پارچه، روغن ذرت (تصفیه شده یا نشده)، ماشین آلات پاشیدن مواد آبگون یا پودری برای کشاورزی و باغبانی، کاغذ و مقوا، ورق های آلومینیومی، سنگ سنباده، رنگ اکریلیک، در آسان بازشوی آلومینومی برای قوطی، قوطی بدون درز آلومینومی برای نوشیدنی، چسپ و سایر چسپاننده های آماده، مکمل های دارویی، سایر وسایل نقلیه موتوری با حجم سیلندر 1500 سی سی تا 2500 سی سی است. که بیشترین حجم این اقلام به در آسان بازشوی آلومینیومی برای قوطی های نوشیدنی با 10 میلیون دلار اختصاص دارد. بیشتر این مبادلات هم از بندر شهید رجایی بوده است.

    صادرات ایران به عربستان
    اما اقلام صادراتی ایران به عربستان هیچ شباهتی به اقلام وارداتی از این کشور ندارد و بیشتر شامل مواد خوراکی به خصوص محصولات کشاورزی می شود. این اقلام شامل چه کالاهایی هستند؟
    زنجبیل و سایر سبزیجات به خصوص اسفناج، تخم زیره، کاشی و سرامیک، کشمش، انگور بی دانه، دانه های آفتابگردان، اجزا و قطعات موتور و اتوبوس، سایر وسایل خوراک پزی، ماست، عسل طبیعی، شیر، لپه، سیمان سفید، زیور آلات بدلی، شیرآلات بهداشتی، سنگ مرمر، فرش، مربا، ژله، مارمالاد، قند و شکر، گلاب، آلو خشک، آب پرتقال، ادویه جات، آدامس، پسته، سفالینه، مجسمه های تزیینی و قیر است.
    اما تجارت سعودی ها به صادر کردن چندین قلم کالای غیرضروری خلاصه نمی شود. سعودی ها علاوه صادرات چمدانی که در قالب سوغاتی های حاجیان به کشور ما دارند، با احداث شرکت های تجاری و خرید سهام شرکت های داخلی توانسته اند سود زیادی را از بازار ایران به جیب بزنند. سودی که قطع روابط تجاری هیچ تاثیری روی آن ندارد.

    روغن صافولا
    وال استریت ژورنال در بهمن 1392 گزارش داد که یک شرکت بزرگ سعودی به نام شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا 80 درصد سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری کرده است. دو کارخانه موادغذایی زیر مجموعه این شرکت بیش از 50 درصد بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند. نام های تجاری این محصولات «لادن، لادن طلایی، بهار، نسترن» است. ریاست این هلدینگ براساس مستندات ارائه شده ریاست سلیمان بن عبدالقادر المهیدب از چهره های سرشناس و با نفوذ در دولت سعودی است.

    نوشیدنی رانی
    نوشیدنی « رانی» به یکباره از زمان وارد شدن توانست بازار خوبی را در ایران برای خود پیدا کند و در سبد خوراکی های بسیاری از مردم جا خوش کند. استقبال از این نوشیدنی به جایی رسید که در سال 2009 صاحب عربستانی این شرکت اقدام به احداث کارخانه در ایران کرد. «عادل العوجان» صاحب بزرگترین کارخانه تولید نوشیدنی های غیرالکلی در خاورمیانه است و صنایع تجاری این کشور که بیش از 100 سال پیش تاسیس شده است توانسته با در دست داشت بازار خاورمیانه و صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی درآمد هنگفتی به دست بیاورد. درآمدی که صاحب کارخانه اش را تبدیل به چهلمین ثروتمند عرب کرده است. به گزارش روزنامه وطن امروز در فروردین 92 نیمی از سهام این شرکت در عرصه های گوناگون متعلق به شرکت کوکاکولاست. شرکتی که هرساله 17 درصد از سودش را به طور رسمی به سرمایه گذاری در دولت رژیم صهیونیستی اختصاص می دهد. این شرکت در حالی در کشور ما فعالیت می کند که همه مواد اولیه اش را از خارج از ایران وارد می کند و فقط در اینجا با آب مخلوط می کند. اقدامی که در کشور 4 فصلی چون ایران با این همه تنوع میوه جای تامل دارد.

    رستوران های زنجیره ای البیک رستوران زنجیره ای البیک حالا چندسالی است که در بسیاری از خیابان های پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ بی سروصدا جا خوش کرده است. بی آنکه کسی حواسش به این موضوع باشد. این رستوران زنجیره ای به مدیریت «رامی شکور ابوغزاله» ابتدا در آمریکا ثبت شد و بعد شعبه هایی در مکه و مدینه باز کرد. این رستوران که رابطه تنگاتنگی با کوکاکولا دارد و حتی باهم برنامه های مشترکی را اجرا کرده اند در فاصله کوتاهی از تاسیس شعبه های مکه و مدینه در شهرهای بزرگ ایران به خصوص تهران، قم و مشهد نیز آغاز به کار کرد تا یک شرکت تجاری سعودی دیگر بازار جدید و قدرتمند دیگری را بین ایرانیان راه اندازی کند.

    تحریم سفرهای توریستی به حامیان داعش بعد از حواشی پیش آمده بین روابط ایران و سعودی و انتشار برخی اخبار درباره برخورد بد با مسافران و اتباع ایرانی در کشورهایی مانند ترکیه، عربستان و امارات سبب شد تا کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به راه اندازی کمپین «تحریم سفر به کشورهای حامی داعش» کنند. پیش از این پوتین رئیس جمهور روسیه بعد از مورد هدف قرار گرفتن جنگنده روسی در مرز ترکیه از مردم کشورش خواست به ترکیه سفر نکنند.
    موسی غنی نژاد اقتصاددان برجسته در این باره می گوید: «قرار نیست که ایران روابط دیپلماتیک خود را با این کشورها قطع کند یا ما از دولت انتظار رفتارهای قهری داشته باشیم. بهترین راهکار در چنین شرایطی این است که شهروندان ایرانی به طور مدنی از سفر به این کشورها امتناع کنند. این بهترین پیام برای این کشورهاست که نشان می دهد بدون هیچ ممنوعیت و محدودیت قانونی از سوی دولت، مردم به چنین برخوردهای بدی واکنش نشان می دهند و به کشورهایی مانند امارات یا ترکیه یا عربستان سفر نمی کنند».


    منبع : مجله مهر /ن
    ,
    ,
    خبرگزاری فارس - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند
    www.farsnews.com/13941021001184
    ۱۹ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    الف - کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید
    alef.ir/vdcfvmdmtw6d01a.igiw.html?32txt
    ۴ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری ...
    کدام کالاهای عربستانی در ایران رایج هستند
    newsof.rozblog.com/.../کدام-کالاهای-عربستانی-در-ایران-رایج-هستند.ht...
    ۱ ساعت پیش - خبرگزاری فارس - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند www.farsnews.com/13941021001184 ۱۸ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید - خبر فارسی
    khabarfarsi.com/n/15470866
    ۱۷ ساعت پیش - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند; شفاف نیوز - دوشنبه ۱۶:۵۳ کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند; خبرگزاری فارس - دوشنبه ۱۶:۱۸
    پایش نیوز | » کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید
    payeshnews.net/53366/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشنا-2
    ۶ ساعت پیش - یک نگاه کلی به اقلام مبادلاتی بین ایران و عربستان به خوبی نشان می دهد که اقلام وارداتی از این کشور بیشتر شامل کالاهای صنعتی و غیر ضروری ...
    کدام کالاهای عربستانی در ایران رایج هستند | News File
    newsfile.ir/news/کدام+کالاهای+عربستانی+در+ایران+رایج+هستند
    طبق آمار گمرک میزان واردات و صادرات ایران و عربستان در سال گذشته روبه کاهش بوده است. کالاهای عربستانی رایج در ایران با درصد تقاضای نزولی پیش رفته است.
    اجتماعی » کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟
    www.khabar.pichak.net/.../کالاهای_عربستانی_رایج_در_ایران_کدامند
    ۹ ساعت پیش - فید، زیور آلات بدلی، شیرآلات بهداشتی، سنگ مرمر، فرش، مربا، ژله، م.
    کدام کالاهای عربستانی در ایران رایج هستند | فيدگاه
    feedgah.com/lastnews/.../کدام-کالاهای-عربستانی-در-ایران-رایج-هستن/
    ۲ ساعت پیش - چالش های به وجود آمده در قطع روابط بین المللی و اقتصادی ایران با عربستان سعودی بهانه ای است تا به بازار تجاری سعودی ها در ایران نگاهی بیندازیم.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند | خبروان
    khabarone.ddns.net/news/403780
    ۴ ساعت پیش - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید - اقتصادبان
    www.eghtesadban.com/.../کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشناسید
    ۴ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صاد..
    کالاهای عربستانی رایج در ایران | سانی تلگرام
    www.sunnytelegram.ir/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران/
    ۱۴ ساعت پیش - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ از رانی عربی تا مرغ سوخاری.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران بایگانی - من و انتظار|مهدویت ...
    manoentezar.ir/tag/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران/
    کالاهای وارداتی از عربستان به ایران کدامند؟ براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ ...
    کدام کالاهای عربستانی در ایران رایج هستند - سلامت جنسی
    jensi.vistablog.ir/post/7735
    ۲ ساعت پیش - طبق آمار گمرک میزان واردات و صادرات ایران و عربستان در سال گذشته روبه کاهش بوده است. کالاهای عربستانی رایج در ایران با درصد تقاضای نزولی ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند | سامانه آموزش مجازی سراج
    irscc.ir/41155/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند/
    ۱ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید | Yas Tools
    yastools.ir/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشنا/
    ۱۲ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ | خبرخون
    xztyzg.com › اخبار روز
    ۶ ساعت پیش - ... آرشیو خبر اتوماتیک. تور کیش · طراحی وب سایت. رفتن به.. تور کیش, طراحی وب سایت. خانه » اخبار روز » کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید | Yas Virtual ...
    yasworld.ir/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشنا/
    ۱۳ ساعت پیش - Your Ads (WebPage or 700x300Banner) HERE Yesterday visitors: All Sites: == 42267 , This Site : = 7240. . کالاهای عربستانی رایج در ایران را ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ - گفتگوی هم میهن
    fhammihan.niloblog.com/.../کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند؟.ht...
    ۱۶ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید عصر دوشنبه 21 ...
    khabarche.ir/خبر/.../کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشناسید
    ۱۷ ساعت پیش - عربستان دلار صادرات عصر دوشنبه بیست و یکم دی ماه 1394 خبر کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید | Yas Portal
    yasportal.ir/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشنا/
    ۱۱ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای ایران | خرم خبر
    abharkhorram.ir/tag/کالاهای-ایران/
    ۵ ساعت پیش - کالاهای رایج کدامند؟ کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش ...
    کدام کالای ساخت عربستان وارد ایران می شود؟ + لیست کالا
    www.shahrekhabar.com/economic/144324684057050
    ۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ ... میلیون دلار است، اظهار کرد: روغن و نوشیدنی از جمله کالاهای رایج است که از عربستان وارد ایران می شود.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند | همکلاسی | آرشیو کامل ...
    www.hmct.ir/item/17565_کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. دسته بندی : اخبار تاریخ انتشار : 11 دقیقه پیش منبع : الف تعداد بازدید از این مطلب : 0 ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - جدیدترین اخبار روز
    www.bwinnerharbor.com/.../3374387-کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. ... کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند · کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. بارگزاری ... تعداد بازدید : 0امتياز : 0.00.
    کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ + ... - سلام دلفان
    salamdelfan.ir › آخرین عناوین
    ۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه » آخرین عناوین » کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ ... کرد: روغن و نوشیدنی از جمله کالاهای رایج است که از عربستان وارد ایران می شود.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ | ایراتو
    irato.ir/fa/news/2040557/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند؟/
    ۱۸ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - فارسی
    shia.shafaqna.com/FA/IR/355027
    ۱۱ ساعت پیش - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. به گزارش تابش کوثر به نقل از مشرق، بعد از اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر به دست نیروهای آل سعود بغض ...
    خبریاب - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - های خبر
    hikhabar.com/newsdetail.aspx?id...کالاهای_عربستانی_رایج_در_ایران...
    ۱۰ ساعت پیش - کپی. براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - اخبار خبرگزاری‌ها و ...
    feed.tpanel.ir/social/.../کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند/
    ۱۴ ساعت پیش - اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> اجتماعی >> کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - تی‌پنل: جعبه ابزار وب.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ | نیوزفان
    news.honarfun.ir/item/178485_کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند
    براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به عربستان حدود ۱۱۳ میلیون ...
    برچسب ها - کدام کالاهای در بازار ایران عربستانی هستند - میزان
    www.mizanonline.ir/.../کدام%20کالاهای%20در%20بازار%20ایران%20عر...
    حسین برخوردار در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی میزان... با بیان اینکه حجم واردات ایران و عربستان سالانه 500... کالاهای رایج است که از عربستان وارد ایران می شود.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند
    rudit.net/post/86307
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. ... کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. می پسندم. کالاهایعربستانیرایجدرایرانکدامند · کانال رودیت. مطالب مرتبط.
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - خبر سرای ایران
    www.usz.ir/index.php/2013-05-28-22-27-31/293025-
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند ... براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - kodoom.com - ...
    news.kodoom.com/iran.../کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران/.../5493700/
    ۲۱ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ | خبرخوان نکته نیوز
    link.9ktenews.com/11167/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند
    ۹ اَبَر پروژه‌ قرارگاه خاتم سپاه به‌ شرط حمایت دولت کمتر از دو سال به اتمام می‌رسد · پژمانفر: پاسخ‌های واعظی قانع‌کننده نبود · تایید صلاحیت افراد زناکار در هیات های ...
    کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ + لیست کالا ...
    7roozkhabar.ir › اقتصاد
    ۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با بیان اینکه حجم واردات ایران و عربستان سالانه ۵۰۰ میلیون دلار است، اظهار کرد: روغن و نوشیدنی از جمله کالاهای رایج است که از عربستان وارد ایران می ...
    کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ + لیست ... - ...
    saten.ir › آخرین اخبار
    ۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسین برخوردار با بیان اینکه حجم واردات ایران و عربستان سالانه ۵۰۰ میلیون دلار است، اظهار کرد: روغن و نوشیدنی از جمله کالاهای رایج است که از ...
    جام نیوز :: JamNews - کدام کالای ساخت عربستان را مصرف ...
    www.jamnews.ir/mobile/mobiledetail/News/577558/2
    ۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سابق مجمع عالی واردات گفت: حجم واردات ایران و عربستان در سال حدود ... و نوشیدنی از جمله کالاهای رایج است که از عربستان وارد ایران می شود.
    کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ + لیست ... - کلوب
    www.cloob.com/.../کدام_کالای_ساخت_عربستان_را_مصرف_می%26zwnj%3...
    ۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسین برخوردار با بیان اینکه حجم واردات ایران و عربستان سالانه 500 میلیون دلار است، اظهار کرد: روغن و نوشیدنی از جمله کالاهای رایج است که از ...
    جردن نیوز » کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ - خانه
    jordannews.ir/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-کدامند/
    ۹ ساعت پیش - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ انتشار: دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۲۲:۲۲:۰۳ |. کد خبر: 74764 |. بدون دیدگاه. Print This Post · Email This Post ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران را بشناسید | Yas Daily News
    yasdaily.ir/کالاهای-عربستانی-رایج-در-ایران-را-بشنا/
    ۱۳ ساعت پیش - براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال ۹۴ صادرات ایران به ...
    کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - پارس تلکس
    www.parstelex.ir/site/news/show/1208901
    ۱۷ ساعت پیش - کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند. براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ...
    خبر جدید » کالاهای رایج
    silberwelt.info/tag/کالاهای-رایج/
    ۹ ساعت پیش - برجسب های نوشته ها کالاهای رایج. کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند؟ ... برچسب ها: در, رایج ایران, رایج کدامند؟, عربستانی, عربستانی ایران, ...
    اقتصادی » کالاهای عربستانی رایج در ایران کدامند - نایت ...
    news.night-skin.com/اقتصادی/کالاهای_عربستانی_رایج_در_ایران_کدامند
    ۹ ساعت پیش - به طوری که در هفت ماهه اول سال 94 صادرات ایران به عربستان حدود 113 میلیون دلار و واردات از این کشور تنها 33 میلیون دلار بوده است.داده و ویژه پنج سیما ...
    کدام کالای ساخت عربستان را مصرف می‌کنیم؟ + لیست ... - ریسک
    عکس تفنگدار زن آمریکایی دستگیر شده توسط سپاه
    ارسال نظر برای این مطلب

    تعداد صفحات : 501

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1003
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 279
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 977
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4250
  • بازدید ماه : 20029
  • بازدید سال : 74349
  • بازدید کلی : 2482282
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی